Tesla color 416

Problémy s návrhem, konstrukcí, zapojením, realizací elektronických zařízení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
nxn

Tesla color 416

#1 Příspěvek od nxn »

Zdravim dělám AV vstup do tyto TV a nevím jaká je signálová deska a modul "0" (jsem začátečník) a nerad bych ji odpálil protože jsem s ní spokojenej.....
díky
Poslední slova před smrtí: 'nebojte to je nulák'....Praskla žárovka:'vyměň všechny elity'
heldybeldy

#2 Příspěvek od heldybeldy »

No a kde si prisiel k pojmom "signalova doska" a " modul O "?
nxn

#3 Příspěvek od nxn »

Tady
Přílohy
moje telka.pdf
(168.87 KiB) Staženo 336 x
Poslední slova před smrtí: 'nebojte to je nulák'....Praskla žárovka:'vyměň všechny elity'
miroja

#4 Příspěvek od miroja »

Signalova doska je ten velky plosak zvisle vlavo ked sa pozeras odzadu na otvoreny TV - kde je plno modulov a modul "O" je modul "obrazovej medzifrekvencie", cize ta plechova skrinka (nie ta, kam sa strka konektor z anteny, ta druha :-) ),
nxn

#5 Příspěvek od nxn »

jj díky
miroja

#6 Příspěvek od miroja »

heldybeldy píše:No a kde si prisiel k pojmom "signalova doska" a " modul O "?

Su to standardne nazvy, ktore sa pouzivali napriklad aj v TI (technickych informaciach) k tymto TV a zrejme odtial boli prebrate a pouzite v popise na doplnenie AV vstupu, ktory uviedol nxn.
Pre Tvoju informaciu, existovala aj rozkladova doska (alebo doska rozkladov) a v tomto type TV aj moduly Z, S, V, P, G, R, F, K...
heldybeldy

#7 Příspěvek od heldybeldy »

No iste, len som chcel vediet ze ich menoval a nevie kde sa nachadzaju, nic viac. Inak najprv by som si najprv stiahol schemu TV a potom sa do toho pustal.
marostv
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od marostv »

a čo tak modulator zo stareho videa je to jednoduche a bez zasahu do TV ,ja som to mal spravene ked som mal 416stku :D
nxn

#9 Příspěvek od nxn »