Transiwatt 140 studio
Moderátor: Moderátoři
Transiwatt 140 studio
- cyberspy
- Kontaktovat uživatele:
Marek67 píše:Zdravím pánové, mám problém s tímto zesilovačem hraje mi pouze levý kanál.Zkoušel jsem odpojovat a připojovat pojistky těch konců(2,5A) a při připojení pravýho kanálu v repro R lupne.Kde mám hledat problém už v předzesilovači? komplementární dvojici konce jsem pro jistotu měnil.Jsem v elektronice nováček díky předem za rady a informace.
sorry za OT ale nekces ho predat ?
www.pctuning.sk
cyberspy píše:Marek67 píše:Zdravím pánové, mám problém s tímto zesilovačem hraje mi pouze levý kanál.Zkoušel jsem odpojovat a připojovat pojistky těch konců(2,5A) a při připojení pravýho kanálu v repro R lupne.Kde mám hledat problém už v předzesilovači? komplementární dvojici konce jsem pro jistotu měnil.Jsem v elektronice nováček díky předem za rady a informace.
Promiň ale to asi ne mám ho garáži a kdyby hrál stereo tak bych byl šťastnej
cyberspy píše:Marek67 píše:Zdravím pánové, mám problém s tímto zesilovačem hraje mi pouze levý kanál.Zkoušel jsem odpojovat a připojovat pojistky těch konců(2,5A) a při připojení pravýho kanálu v repro R lupne.Kde mám hledat problém už v předzesilovači? komplementární dvojici konce jsem pro jistotu měnil.Jsem v elektronice nováček díky předem za rady a informace.
Já mám doma taky TW 140 Studio v plně zachovalém a funkčním stavu, za 3 litry je tvůj
- cyberspy
- Kontaktovat uživatele:
Basic píše:cyberspy píše:Marek67 píše:Zdravím pánové, mám problém s tímto zesilovačem hraje mi pouze levý kanál.Zkoušel jsem odpojovat a připojovat pojistky těch konců(2,5A) a při připojení pravýho kanálu v repro R lupne.Kde mám hledat problém už v předzesilovači? komplementární dvojici konce jsem pro jistotu měnil.Jsem v elektronice nováček díky předem za rady a informace.
Já mám doma taky TW 140 Studio v plně zachovalém a funkčním stavu, za 3 litry je tvůj
www.pctuning.sk