DVD alebo CD mechaniky

Poruchy, opravy, tipy, triky, servisní menu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
oravan

DVD alebo CD mechaniky

#1 Příspěvek od oravan »

pomer oprav medzi mechanikou z VCR a DVD alebo CD chalani povecme si že optika ako taka je vyborna vec ale v našej spotrebnej elektronike je to šuvix ako sledujem tu fora a ako vidim tak len mechaniku optisku iba vymenit po nejakom čase aaaa to prave sa mi nezda klasika video hlavičky odhadujem tak 2000 hodin kym sa poškodia a optika pušta ešte v zarike čim to je nie tym že to vyraba jeden vyrobca skusme takto do vlakna na optickom kabli vysiela dioda nie a v optike je to iste a vieme že prach je vodivy a dostane sa všade skušal som to na viacerich mechanikach a uspešnost opravy je 80 percent a to aj mam skusenosti zo zaručneho servisu kde sa popisuje presypat soft no k veci tie mechaniky sa daju opravit pri troche zručnosti a trpezlivosti skuste vyčistit stlačenym vzduchom nie oko to je to skličko ale vnutro optyky ide to aj od spodu mechaniky prajem vela štastia a skusenosti z oprav rad prijmem kritiku a ak som vas obtaťoval z tymto napadom taqk prepačte
dj_Paul

#2 Příspěvek od dj_Paul »

Podařilo se to někomu přečíst?
keemo

#3 Příspěvek od keemo »

Ani hlava ani pata... :roll:
kokun

Re: DVD alebo CD mechaniky

#4 Příspěvek od kokun »

oravan píše:je to šuvix ... mechaniku optisku ... ešte v zarike ... ale vnutro optyky ... ak som vas obtaťoval ........ rad prijmem kritiku

Tak kritiku si zasloužíš, nejen za tu "slovenčinu", ale hlavně za tu "1 větu na 8 řádků" - o samokontrole toho, co tu "vyplodíš" ani nemluvě :cry: :cry: :cry:
Honza - kokúň

#5 Příspěvek od sasaopravar »