Hledam schema na TV TESLA LCE CK-5086W/Tchassis190-932017-P1

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Milhouse

Hledam schema na TV TESLA LCE CK-5086W/Tchassis190-932017-P1

#1 Příspěvek od Milhouse »

Nemáte prosím někdo schéma na tuto TV.Jsem začátečník a bez schematu bych na to strávil moře času.
Děla to to,že při zapnutí pořád svítí dioda pohotovostního stavu,ikdyž obrazovka začne žhavit a zvuk jede,ale obraz nikde.Ikdyž pořád svítí dioda pohotovostního stavu,tak na dálkaču když to zkoušim vypínat,tak to akorád jakoby se snaží vypnout,ale jede to pořád.
Závada začla tím,že TV byl v pohotovostním stavu,ve zdroji vybochl kondenzátor 100mikro/160V (c517).Po výměně to dělá zminovany problem a prosím tedy o schéma.Díky.
Frenky

#2 Příspěvek od Frenky »

Podívej se na staré příspěvky - opravy zdroje LCE.Máš vadné CE v primární části zdroje !!v TV budou ještě další závady...tady se stále opakují,bude toho móóc..Než se do toho pustíš,pořádně si to přečti,ty zdroje jsou v podstatě stejné.
Milhouse

#3 Příspěvek od Milhouse »

Díky a nevíte ještě prosím s kterým jiným tv by schema mohlo být stejný?
Milhouse

#4 Příspěvek od Milhouse »

Tak pak zavas uz jsem po rade nasel.Byl vadnej Elko 47mikro v primaru zdroje a mel jsem velky napeti b+ 160V,proto mi tam predtim explodoval kondik.Pak odesly spinaci tranzistory co zapinaji VN cast.Zitra jsu koupit soucastky,tak uvidime co to potom udela.No mozna exploze ;) Samozrejme pro jistotu vymenim i ten druhej elko v primaru a ty dva v sekundaru na 160V uz sou novy.
HiGhLaNdEr
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od HiGhLaNdEr »

Vyměnit oba elyty ve zdroji dát tam 47uF 63V.
Vyměnit spínací tranzistor pro B+ za BUT11 a vyměnit i jeho kamaráda kterej ho pomáhá spínat za 2SA1013.
Vyměnit elyty na sekundáru většinou 100uF na 160V.
Kouknout na sekundáru trafa a VN trafa na pojistné odpory, diody a vertikál.