Rámeček nad jističe
Moderátor: Moderátoři
Rámeček nad jističe
A ještě jeden dotaz. Jsou dobré jističe zn. Kanlux? Chtěl jsem jističe ABB ale elektrikář mi dal ty Kanlux. Předem děkuji za odpovědi.
- ZdenekHQ
- Významný člen
- Kontaktovat uživatele:
varok píše:Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu. Kdysy jsem tady psal o špatné elektroinstalaci v garáži. Správce to zamknul. Na takové věci se tady už raději nebudu ptát. Vše už mám opravené.
Gratuluji. To původní vlákno jsem si našel a bylo zamknutý naprosto oprávněně. Až si to přečteš za 10 let, budeš se jen držet za hlavu a pochopíš.
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Pokud jsem byl s prací řemeslníka spokojený a potřebuju poupravit nějakou drobnost, asi bych znovu oslovil toho samého.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Jen pro inspiraci, mám tam tenhle elektroměr. http://www.elektromery.com/index.php?ac ... var&id=148
CZJKP1 píše:No. Tak já jsem taky domácí kutil, ale běžně už rozvaděče zapojuju sám... Vyučuji se na silnoproudaře jsem v prváku..
...
Jirko, radši buď zticha - u tohohle jde opravdu o hubu a pokud si to lajzneš u sebe doma, nechej si to pro sebe. Pamatuj si, že žádnej dobrej skutek nezůstane bez trestu a dokud na tyhle věci nemáš "oberaněnej papír" neboli osvědčení vydaný orgánem oprávněným používat kulatý razítko, při jakýmkoliv problému s instalací, kterou jsi udělal, padá veškerá vina na Tvou hlavu - včetně například toho, že pojišťovna se distancuje od plnění za škodu, u který byla zjištěná taková instalace - i kdyby 100x nebyla na vině elektrika, pojišťovna nezaplatí ani vorla. Naopak ještě odkáže všecky poškozený na Tebe jako osobu odpovědnou za tu škodu. A nepomůže Ti ani svěcená voda - budeš platit jak mourovatej až do smrti - jenom za svou blbost.
A kutilmile - nelituju tě