zohnal som si tento šikovný kazeťák, vykonal som repas mechaniky, odstránil som studeňáky na moduloch a doske prepínačov na čelnom panely, magnetofón funguje vcelku normálne, slušne prehráva aj nahráva.
No všimol som si že ak nahrajem plne kazetu z oboch strán a následne ju prehrávam na tomto magnetofóne je reprodukcia v poriadku, akonáhle vložím kazetu do iného zahraničného stroja, je mierne snímaný zvuk aj z opačnej strany kazety, počuť to hlavne v tichých pasážach medzi skladbami, niekedy aj v priebehu skladby ak sa na opačnej strane vyskytujú nejaké modulačné špičky (prípadne bicie a pod) tak to je počuteľne aj v aktuálne prehrávanej strane kazety. Vylučujem chybu iných magnetofónov pretože nahraná kazeta bola vyskúšaná vo viacerých strojoch (aj v SM260) aj na autorádiu. všade je ten presluch opačnej strany počuteľný.
mgf. M710A má nastavenú hlavu podľa kaziet nahraných na japonskom stroji Pioneer. Prítlačná kladka je podľa môjho názoru v dobrom stave je mäkká a poddajná. jedine mi z toho vychádza už vadná kombinovaná hlava v mgf M710A.
Aký máte názor, prípadne stretli ste sa niekedy s takouto závadou? dala by sa do M710A použiť hlava z SM260?
durkovic píše: No všimol som si že ak nahrajem plne kazetu z oboch strán a následne ju prehrávam na tomto magnetofóne je reprodukcia v poriadku, akonáhle vložím kazetu do iného zahraničného stroja, je mierne snímaný zvuk aj z opačnej strany kazety, ... mgf. M710A má nastavenú hlavu podľa kaziet nahraných na japonskom stroji Pioneer. ...
Pokud chceš hlavy optimálně nastavit, tak jedině s měřicí kazetou
Honza - kokúň
__________________________ Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali