25 let starý basáky TESLA

Opravy a závady na MG, RMGF, CD, zesilovačů, receiverů, reprosoustav

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Celeron

25 let starý basáky TESLA

#1 Příspěvek od Celeron »

Dostal jsem od kámoše pěkný amatérský bedny cca 1985. Koukal jsem jen skrz hadr ale je to téměř na 100% sestava, co dodávalo HiFi centrum Smečky, trojpásmo kaloten střed a výšky a 30 cm basák na gumě. Prý stály 15 let v komoře. Chci je dát do trucovny.
Někde jsem kdysi čet, že teslácký basáky je vhodný po 10-15 letech otočit vzhůru nohama. Opravdu se časem prověsí a jsou potřeba otočit? Nebude po těch letech ještě nějaký další problémek s gumama a těma kalotama?
Jirka
konosuke

#2 Příspěvek od konosuke »

Hmm...co tak otočit hore dnem celou bednu ? Bez demontáže sice ale basák nahoře nevypadá dobře.
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
starecd

#3 Příspěvek od starecd »

Já mám ARS 1054 od r. 1990 a zatím nic na zvuku nepozoruju, měnil jsem jen kondy ve výhybkách. Výškáče by měly být v pohodě, když se dodnes draží. Zapoj a uslyšíš.
konosuke

#4 Příspěvek od konosuke »

Gumové závěsy membrán basáků se někdy mažou volejíčkem ale názory se různí jestli je to dobré a účelné.
http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... ic&t=52271
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Thales
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Thales »

Udělej to co psal v odkazovaném threadu martínekk, má naprostou pravdu.