čím naplnit kapalinové odvětrání skleníku
Moderátor: Moderátoři
čím naplnit kapalinové odvětrání skleníku
Známý si dělá menší skleník,plocha asi do 10 m2.
Podařilo se mu sehnat asi 20 let staré originální zvedání z trubek svařených ve tvaru T,z jehož vrcholu vyjíždí tyč o průměru 10 mm,těsněná 2 O kroužky.
Zkusil jej nahřát v asi 40 stupnové vodě,ale píst se ani po rozhýbání nepohnul.
Po rozebrání byl silně cítit líh,ale moc jej tam nebylo.Pokud kroužky vymění,je potřeba zřejmě naplnit zařízení až po okraj bez vzduchových bublin?
Je náplní jen čistý líh?
Dík za Vaše odpovědi.
kalas01
A kutilmile - nelituju tě
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
BOBOBO píše:Já jsem jako elektrikář skončil u termostatu ve spojení se stíračovým motorem .
Původní nápad byl také elektromotor, jenže kámo nechtěl tahat kabel cca 200m v zemi nebo vzduchem. Poté vznikl nápad, větrná elektrárnička a akumulátory, ale z důvodu neustálé starosti s údržbou to naštěstí padlo. Hydraulika funguje přes 12let. Snad jednou doplňoval trochu oleje. Přeci jen něco navzlíná ucpávkou pístnice.
jirkati píše:....Kolega v práci sehnal pytel zmetkových termostatů z náklaďáku, rozebral je a jakýsi vosk z nich po rozehřátí nalil do podobného zvedacího válce. Nefungovalo to, ten vosk se tavil až nad 60 stupňů.
Michal22 píše:Máme nějaký kupovaný, bylo u něj napsán, že je plněný parafínem.
BOBOBO píše:Parafínem asi nee , ale existuje parafinový olej ....