Disketova mechanika a voda

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
rnbw

Disketova mechanika a voda

#1 Příspěvek od rnbw »

Pri cisteni jedneho totalne zasrateho PC som rozobral disketovu mechaniku (Panasonic) - bola plna lepkaveho prachu. Normalnym sposobom nevycistitene. Tak som ju umyl celu vodou, ved vyhodit sa to da aj potom :D

Po vysuseni som hlavy vycistil izopropanolom a testoval. Nacitalo to prve stopy, ale potom to zacalo blbnut, aj motor pohyboval hlavami nejako divne. Tak ma napadlo kvapnut olej na vodiacu tycku hlav - a zacalo to fungovat, normalne to nabootuje aj kopiruje subory. Takze disketove mechaniky je mozne umyvat vodou, len pozor na mazanie :)
MetalGod

#2 Příspěvek od MetalGod »

Vono se to ještě používá?! 8O :D
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
helios

#3 Příspěvek od helios »

Občas aj áno. Nedávno som vyviedol známeho z rovnováhy fotkou, uloženou na 5/4´´ diskete. Nemal ju ako prečítať. Ja ju na P4 nainštalovanú mám, na počudovanie ju aj základná doska podporovala, tak som ju tam dal. :D
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Achab

#4 Příspěvek od Achab »

Na našem Finančním úřadě mají dokonce vyvěšen požadavek: "Data musí být dodána na disketách". Takže ty mechaniky asi budou opět na vzestupu. :)
pocitujlasku

#5 Příspěvek od pocitujlasku »

ja som disketovky mal uz len viacmenej ako dekoraciu v pc bedni. Ale, ked mi mama minule podala disketu s tym, ze to potrebuje vytlacit a akosi ju neslo vytlacit (samozrejme zaloha dokumentov nebola, pisalo a ukladalo sa priamo z diskety), tak som ich pre istotu vsetky povyberal a vyhodil.
No vidis, a tak si sa bal
rnbw