Intenso DVD+R DL

Počítače stolní, notebooky, tablety, tiskárny, scanery a vše, co nějak souvisí s PC

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
rnbw

Intenso DVD+R DL

#1 Příspěvek od rnbw »

Vcera som kupil dvojvrstvove 8x DVD+R znacky Intenso (10 kusov), potreboval som to na recovery DVD jedneho HP. Pokusil som sa napalit 4 kusy na troch napalovackach, uspesnost nulova. Prve dve na rychlosti 2,4x (dve rozne mechaniky), zapis skoncil s chybou. Duhe dve na tretej mechanike, rychlostami 4x a 8x. Zapis dobehol do konca, ale medium sa nedalo ani nacitat. Dnes som ich dal na reklamaciu.

Podarilo sa niekomu niekedy na tento smejd nieco zapisat tak, aby to bolo citatelne?

Dnes som po reklamacii kupil Verbatim. Jedno sa po zapise (4x) nacitalo, ale nebolo cele citatelne. Druhe som napalil inou mechanikou (tiez rychlostou 4x) a funguje cele bez problemov.
warp

#2 Příspěvek od warp »

Mám TRAXDATA 8x DVD+R DL (10-pack/spindl) a fungují mi bez problémů, mechanika LG-GH24NS95. Pálil jsem na ně multi-instalaci WIN7 (cca 6-7GB) rychlostí 4x a čte mi to bez problémů na mnoho jiných mechanikách. Asi záleží na jejich kvalitě a originálnosti, pokud to mají v obchoďácích, tak často mají pofidérní/ménějakostní kvalitu od neznámého "číňana".
EKKAR

#3 Příspěvek od EKKAR »

Minulej tejdenek jsem pálil taky nějaký CD - ze 30 kousků Maxell CD+R Made in India mi kombinovaná CD/DVD mechanika LG dva hned na první pocuc vyplivla jako nepoužitelný, páleno 8x Disc at Once ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!
rnbw

#4 Příspěvek od rnbw »

Zaujimave, ze pri jednovrstvovych DVD-R to je opacne. Verbatim robia problemy - po napaleni v DVD rekorderi Panasonic su necitatelne alebo zapis v PC skonci s chybou. Ten Panasonic napalil 25 kusov medii Intenso bezchybne.
xsc

#5 Příspěvek od xsc »