pracie programy podrobne

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
samec

pracie programy podrobne

#1 Příspěvek od samec »

To, že program na bavlnu je na bavlnu a program na umelinu je na umelinu, alebo to, že 60°C je na 60°C a 40°C je na 40°C mi vysvetľovať nemusíte. Ja som elektrotechnický inžinier. Ale je niekde na internete podrobne rozpísané, čo ktorý štandardný prací program štandardne robí? Časy jednotlivých časti programu, časový priebeh ohrevu, koľko točí, koľko netočí, kedy a koľko vody napúšťa, kedy vypúšťa, ...?
weed_smoker

#2 Příspěvek od weed_smoker »

Copak,shořel panelovej MCU a vyměnils ho?Možná bude snazší se nejdřív kouknout na internet,jestli by podle typu(pračka,deska,MCU,EPROM) nepasoval nějakej FW,kterej se dá najít.Co jsem viděl,tak v tom byly obvykle japonský MCU řady upDxxxx-xx v SMD pouzdr(fT=4-16MHz) a EPROMka(pokud tam byla),tak 24Cxx nebo občas 93Cxx.
keemo

#3 Příspěvek od keemo »

Che, leda v servisných manuáloch :D dĺžku programov obsahuje bežný user manual.
samec

#4 Příspěvek od samec »

Nič nezhorelo. Keby zhorelo, tak by som písal do sekcie "Bílá technika" alebo "Opravy a restaurování starých elektropřístrojů"
Len ma zaujíma, napríklad, aký je rozdiel medzi pracím progrmom na bavlnu 40°C a pracím programom na umelinu 40°C. Keby tie programy neboli tak dĺhe, tak si to odsledujem so stopkami v ruke. No ale už kto by to robil?
BOBOBO

#5 Příspěvek od BOBOBO »