Záměna řídící jednotky škoda felicie 1,6 MPI
Moderátor: Moderátoři
Záměna řídící jednotky škoda felicie 1,6 MPI
mám k Vám jednu takovou otázku. Mám se svým vozem problém s nefungujícími dvěma válci. Zkoušel jsem vše , kabeláž,vstřiky,svíčky. Po této stránce je vše v naprostém pořádku.
Odtáhl jsem to k mechanikovi, ale ani ten nezjistil důvod problému.Měřil tlaky motoru ale vše v pořádku. Usoudili jsme oba,že musí jít o elektrickou závadu.
Ze všeho co nám zbylo je, že to může dělat už jen řídící jednotka anebo hallův snímač.
Teď otázka pro znalé těchto aut
Já jsem měl v autě jednotku s označením : 032 906 030 AJ
Mechanik sehnal jednotku s označením : 032 906 030 C
Číslo stejné, ale koncová písmena jsou jiná. Jelikož on je s elektřinou v koncích, tak jsem si auto odtáhl domů a budu měřit a laborovat dál sám. Ovšem teď nevím , jestli tam nechat tuto jednotku . Potřeboval bych 100% zjistit v čem je rozdíl. Třeba není žádný a zbytečně se děsím.
Dodám, že výměna ŘJ nepomohla. problém je naprosto stejný jako předtím
Protože jestli má lištu stejně jako 1,3MPi, tak je závada v ní, tam jsou 2 identický zapalovací systémy a každej pálí současně na 2 válce, přičemž ve fázi končící komrese je jen 1 z nich (druhej je mezi končícím výfukem a začínajícím sáním = jiskra nemá co zapálit). Pokud má rozdělovač, musí se hleat závada v něm počínaje vn zapaltrafem, jestli "to někde neprobíjí" = nejlepší je hledat to za tmy ve zhasnutý garáži, jiskry výbojů šlehajících mimo jsou pěkně vidět.
A kutilmile - nelituju tě
Mám tu 3 pinovou cívku, kde by dle všeho měl být jeden pin spojen s ŘJ. proto mě napadla ta jednotka..
Pokud do těch konektorú napojíš 12V 5w nebo 3w žárovku a zastartuješ poblikává ta žárovka ?
Pokud nebliká a v konektoru je 12V po klíčku pak bud je nekde přerušenej kabel od řj motoru nebo je problém s mínusovým impulsem co s řj motoru ovládá vstřik motoru
12 V po klíčku ověřuj žárovkovou zkoušečkou proti kostře