LCD MASCOM MC32W11B, bliká LED

Poradna určená pro amatéry

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
denispribil

#1 Příspěvek od denispribil »

zdravím chlapy,jsem začátečník a mám také stejný problém..mascom mc32w11,šla a z ničeho nic se vypla.pouze bliká dioda pohot.režimu.chci se zeptat zda a jak opravit?jsem začátečník!!!díky za odpovědi!!!
kokun

#2 Příspěvek od kokun »

denispribil píše:... jsem začátečník!!! ...

Tak začni s krystalkou a ne s LCD televizorem :evil:

Že si každý, kdo náhodou (anebo z doslechu) najde tento portál, hned myslí, že mu telka na druhý den pojede.
Může jet - ale když ji dá do servisu 8O :cry:
Honza - kokúň

#3 Příspěvek od denispribil »

tak zas takovej začátečník nejsem :-)...a nedoufám,žetv půjde hned druhý den,vím že to není sranda,ale myslím si že zas tak blbej nejsem!!!
kokun

#4 Příspěvek od kokun »

denispribil píše:zdravím chlapy,jsem začátečník a mám také stejný problém..mascom mc32w11,šla a z ničeho nic se vypla.pouze bliká dioda pohot.režimu.chci se zeptat zda a jak opravit?jsem začátečník!!!díky za odpovědi!!!

Tak když jsi takový borec, proč hned v začátku nebylo uvedeno: jde to a to, ale nejde toto. Naměřil jsem tam toto ...... 8O :cry:
A četl jsi vůbec tato pravidla :?:
Co ti říká např. bod 3:
3. U tazatelů se předpokládá určitá úroveň znalostí věcí z branže. Proto než založíte nové vlákno, zamyslete se nad tím, zda splňujete tento předpoklad a jste vůbec schopni podat základní informace o vašem postupu při opravě, způsobu měření a samotné definici závady ("mrtvola", nenabíhá zdroj či VN bez zátěže, pod zátěží, nepřítomnost obrazu nebo zvuku, deformace obrazu atd.). A HLAVNĚ o naměřených hodnotách. Dotazy typu "Nejde mi televize. Prosím co mám vyměnit, šroubovák mám", končí většinou v koši (anebo jsou bez dalšího vysvětlení nenávratně smazány).
Honza - kokúň

#5 Příspěvek od denispribil »

Dioda pohot.režimu bliká,obrazovka problikne a zase zhasne.byl měněn zdroj.cca půl roku šla a teď znova..
Killroy
Moderátor