Regulace otacek.

Problémy s návrhem, konstrukcí, zapojením, realizací elektronických zařízení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Brkovec

Regulace otacek.

#1 Příspěvek od Brkovec »

Potřeboval by jsem radu odborníka.
Mám tento elektromotor http://www.ceha-kdc.cz/shop/produkty/40 ... 50t-230vac
K motoru je zabudovana prevodovka. Tudiz otacky motoru jsou jiz snizeny. Ale ja bych potreboval jeste nizsi otacky.
Zakoupil jsem si z Číny nějaký mnenic otacek. Pri jeho zapojeni a otacenim na regulaci otacek motor pouze sepnu a nebo vypnu. Mnenic ma polohy 1-9. Kdyz zacnu otacet koleckem tak na poloze 3 se motor roztoci ale hned jmenovitema otackama. A po dalsim otaceni regulace a do polohy 9 se nedeje vubec nic otacky zustavaji stejne. Pri velmi jemnem otaceni opravdu v radem milimetru v rozmezi mezi stupnem 2-3 se motor malicko zpomali. Nicmene je to tak citlive ze kdyz uberu jeste o malinlo vic motor stoji pak cchci zacit pridavat postupne otacky a motor se rozbehne hned na plno jako kdyz je zapojen bez regulace.
Mohl by mi nekdo poradit jak by se to dalo zapojit abych mel krasne jemnou regulaci otacek.
Zde mnenic jaky jsem zakoupil

https://a.aliexpress.com/_dZTFfYY
Dekuji vsem mnohokrat za rady.
Jeste podotknu ze u motoru je nejaky kondenzator zrejme rozbehovy
Naposledy upravil(a) Brkovec dne 11 čer 2020, 13:59, celkem upraveno 3 x.
dred

#2 Příspěvek od dred »

Tento typ motora môžeš regulovať akurát tak frekvenčným meničom. Jeho cena sa ti určite páčiť nebude :lol:
Oprav si linky - nefungujú !!!
Brkovec

#3 Příspěvek od Brkovec »

Linky opraveny. No jelikoz uz mam cely pripravek vyrobeny a stoji mi to pouze na te regulaci tak na cene nezalezi. Jen potrebuji vedet co presne mam shanet
petrfilipi

#4 Příspěvek od petrfilipi »

U toho tvého regulátoru je psáno:
Black wire is the motor main wire, red and white are the capacitor auxiliary wires, and 2 blue wires are the speed control feedback wires, the green wire is the ground wire.